Ξεκινήσαμε λοιπόν το πρωί της Κυριακής 12 Φεβρουαρίου, κατά τις 7:00, με δυο πούλμαν από τη Νίκαια και, αφού παραλάβαμε κάποιους φίλους μας από το μετρό Αιγάλεω, κατευθυνθήκαμε προς την Κόρινθο.  Αφού κάναμε  μια σύντομη στάση πριν το Κιάτο,  πήραμε τον δρόμο για την ορεινή Κορινθία και περάσαμε τη μυθική λίμνη της Στυμφαλίας, γνωστή σε όλους μας από τη μυθολογία, όπου ο Ηρακλής κατάφερε να σκοτώσει τις Στυμφαλίδες όρνιθες. Σήμερα η λίμνη έχει αποξηρανθεί  κατά το μεγαλύτερο κομμάτι της και χρησιμοποιείται για καλλιέργειες, ενώ έχει απομείνει ένα μικρό μέρος της, που μαζί με τους καλαμιώνες δεν ξεπερνά τα 5 τετρ. χιλιόμετρα. Περάσαμε τα  ερείπια της Μονής Ζαρακά  και συνεχίσαμε για το όμορφο ορεινό χωριό Καστανιά και από εκεί για το οροπέδιο του Φενεού και τη λίμνη Δόξα.

Η περιοχή του Φενεού με την εύφορη πεδιάδα του όπου ανέκαθεν, το χειμώνα, μετατρεπόταν σε λίμνη, μιας και τα ύδατα που μετέφεραν οι ποταμοί Όλβιος και Δόξας δεν έβρισκαν διέξοδο στη θάλασσα. Τα νερά  έμπαιναν μέσα από τις καταβόθρες, που υπάρχουν στους πρόποδες του Σαϊτά και έβγαιναν στις πηγές του Λάδωνα ποταμού. Το μεγαλύτερο μέρος της κοιλάδας του Φενεού καλλιεργείται με όσπρια , σιτηρά και οπωροφόρα, κυρίως καρυδιές. Στις γύρω πλαγιές φυτρώνουν έλατα και οι κορυφές των βουνών σκεπάζονται το χειμώνα από άφθονα χιόνια.

Τις ομορφιές της περιοχής έρχεται να συμπληρώσει η  τεχνητή λίμνη Δόξα.  Είναι μία μικρή και γραφική λίμνη σε υψόμετρο περίπου 900 μ. και με περίμετρο περίπου 5 χλμ. που δημιουργήθηκε το 1996 με την κατασκευή μικρού φράγματος. Τη λίμνη κυκλώνουν τα Αροάνια όρη και οι κορυφές της Κυλλήνης, ενώ ιδιαίτερη θέση κατέχει και ο  Άγιος Φανούριος, στη μέση της λίμνης, σε μια στενή χερσόνησο και ονομάζεται  το « Ποντικονήσι » της Κορινθίας. Εδώ στον Άγιο Φανούριο έγινε η πρώτη στάση μας. Κατεβαίνοντας από τα πούλμαν αριστερά και δεξιά  της εισόδου υπήρχαν υπαίθρια μαγαζάκια  που διαφήμιζαν τα τοπικά προϊόντα τους. Μας κέρασαν ζεστό χωριάτικο ζυμωτό ψωμί, πίττες, μυτζήθρες και γλυκό κουταλιού και οι περισσότεροι από εμάς ψώνισαν τοπικά προϊόντα κυρίως όσπρια. Πάνω από τη λίμνη υψώνεται ο όγκος της Ντουρντουβάνας με υψόμετρο 2.109 μ.   Από τη λίμνη ξεκίνησαν και οι δυο διαδρομές μέσα στα έλατα  για το ανέβασμα στη Ντουρντουβάνα. Στην αρχή  ένας βατός χωματόδρομος που στη συνέχεια έδινε τη θέση του στο μονοπάτι που ανέβαινε μέχρι το διάσελο του κυνηγού.

Εδώ ήταν που συναντήσαμε και τα πρώτα χιόνια λίγα στην αρχή αλλά περισσότερα όσο ανεβαίναμε και φτάσαμε σε ένα σημείο που ξεπερνούσαν το ένα μέτρο και το μονοπάτι έγινε αδιάβατο. Περπατούσαμε μέσα στο χιόνι, ανάμεσα στα χιονισμένα έλατα και σε μερικά σημεία τα πόδια μας μπαίνανε μέχρι πάνω μέσα στο χιόνι. Φτάσαμε αρκετά ψηλά με μεγάλη δυσκολία και αφού είδαμε ότι ήταν αδύνατο να συνεχίσουμε αποφασίσαμε να σταματήσουμε. Η θέα πάντως από εκεί ψηλά φανταστική! Γύρω μας πρόβαλλαν  τα χιονισμένα κάτασπρα βουνά της Κυλλήνης ( Μικρή και μεγάλη Ζήρια), ο Χελμός, ο Ολίγυρτος, το Μαυροβούνι και στα πόδια μας η λίμνη Δόξα με τον ονειρικό κάμπο του Φενεού στα δεξιά της. Με δυσκολία φτάσαμε κάποια στιγμή στο δασικό δρόμο  και πήραμε το δρόμο της επιστροφής. Περάσαμε από το εκκλησάκι των Αγίων Πάντων και εδώ κάναμε ακόμα μια μικρή στάση να ξεκουραστούμε. Στη συνέχεια παρακάμψαμε το βάραθρο του Φενεού και κατευθυνθήκαμε προς το Πανόραμα και τον Αρχαίο Φενεό.

Η επιστροφή μας από την Ντουρντουβάνα   μας έφερε στις τοπικές ταβέρνες όπου βρισκόντουσαν όλες οι ομάδες καθώς και οι τουρίστες. Τα νόστιμα πιάτα, αγριογούρουνο, πίτες,  η φασολάδα, τα μαυρομάτικα φασόλια από τον Φενεό, το κοκκινιστό μοσχαράκι με τριμμένο μανούρι και ο κόκορας με χυλοπίτες ήταν μερικά από τα σπεσιαλιτέ της περιοχής.Οι  τουρίστες είχαν την ευκαιρία να  επισκεφτούν πρώτα  το ιστορικό μοναστήρι του Αγίου Γεωργίου που περιβάλλεται από έλατα, πεύκα και βελανιδιές. Η Μονή ιδρύθηκε τον 14ο αιώνα και κατά τους χρόνους της Επανάστασης του '21 είχε λειτουργήσει ως Αρχηγείο της Φιλικής Εταιρείας και των οπλαρχηγών με  επικεφαλής τον Θ. Κολοκοτρώνη.
Στο Ναό του Αγίου Γεωργίου υπάρχουν εξαιρετικές τοιχογραφίες και ένα ξύλινο σκαλιστό - επιχρυσωμένο τέμπλο, γεμάτο παραστάσεις από την Παλαιά Διαθήκη. Στο  αρχονταρίκι οι φιλόξενοι μοναχοί μας κέρασαν καφεδάκι και γλυκό του κουταλιού τριαντάφυλλο.
Η θέα από το μπαλκόνι της Μονής είναι επιβλητική προσφέροντας στα μάτια του επισκέπτη «άγρια» και παρθένα ομορφιά. Στη συνέχεια επισκέφτηκαν την  ακρόπολη της Αρχαίας Φενεού, κοντά στο σημερινό χωριό Καλύβια. Μετά τις ανασκαφές αποκαλύφθηκε ναός αφιερωμένος στον Ασκληπιό και αγάλματα που χρονολογούνται στα 150 π.Χ. Εδώ στο Στάδιο που βρισκόταν έξω από την ακρόπολη, ετελούντο τα Ερμαία, προς τιμήν του Ερμή, με γυμνικούς αγώνες. Ευχαριστημένοι  από τις ομορφιές της φύσης υποσχεθήκαμε να ξανάρθουμε στην πανέμορφη αυτή περιοχή της λίμνης Δόξα  και να διασχίσουμε την επόμενη φορά το δάσος μέχρι τη μακρινή Ζαρούχλα.