×

Προειδοποίηση

JFolder: :files: Η διαδρομή δεν καταλήγει σε φάκελο. Διαδρομή: [ROOT]/images/stories/galleries/2012/ekdromi24-27.2.12
×

Σημείωση

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder:

Εκδρομή στη φύση και στη παράδοση πραγματοποίησε φέτος τις αποκριές ο Φυσιολάτρης, από 24 έως 27 Φεβρουαρίου. Επισκεφτήκαμε τα καρναβάλια του Πολυγύρου και της Νάουσας, περπατήσαμε σε δυο όμορφες διαδρομές, κάναμε μπάνιο στα θερμά λουτρά Πόζαρ στην Αριδαία και  ξεναγηθήκαμε στο περίφημο μουσείο της Βεργίνας.

Αναχωρήσαμε τη Παρασκευή για τη Χαλκιδική με δυο πούλμαν. Στις Ράχες Στυλίδας  κάναμε μια στάση για το καθιερωμένο κέρασμα του Φυσιολάτρη. Τυρόπιτες, σπανακόπιτες, μπουγάτσες, συνοδευόμενες με λίγο γλυκό κρασί μας έκαναν να ευθυμήσουμε.  Νωρίς το μεσημέρι φτάσαμε στη Βεργίνα και ξεναγηθήκαμε  στο Μουσείο της με τους περίφημους τάφους των Μακεδόνων βασιλιάδων. Είδαμε το τάφο του Βασιλιά Φιλίππου, πατέρα του μεγάλου Αλεξάνδρου, με τα μοναδικά ευρήματα και τις επιγραφές να μαρτυρούν περίτρανα ότι η καρδιά της Μακεδονίας  χτύπησε και συνεχίζει να χτυπάει στην Ελλάδα. Θαυμάσαμε τους αρχαίους θησαυρούς, τη χρυσή λάρνακα με το αστέρι της Βεργίνας, τα ολόχρυσα στέμματα του βασιλιά και της βασίλισσας, τα διάφορα αγγεία και τα κτερίσματα. Το απόγευμα  αναχωρήσαμε για τη Χαλκιδική και παρακολουθήσαμε το αντάμωμα όλων των παραδοσιακών συλλόγων  στον Πολύγυρο. Φτάσαμε στη Ελιά και  τακτοποιηθήκαμε στο πανέμορφο παραλιακό  ξενοδοχείο ATHENA PALLACE 5* .  Πήραμε το δείπνο μας στο πλούσιο μπουφέ που μας είχαν ετοιμάσει  και αποσυρθήκαμε για ξεκούραση.

Τη 2η μέρα πραγματοποιήσαμε μια εκδρομή στα θερμά λουτρά Πόζαρ της Αριδαίας. Φτάνοντας στη Πιπεριά επισκεφτήκαμε το αποστακτήριο τσίπουρου του Θωμαΐδη. Οι ιδιοκτήτες του αποστακτηρίου μας υποδέχτηκαν στην είσοδο του χωριού καβάλα στα δυο πανέμορφα άλογά τους. Μας ξενάγησαν στο αποστακτήριο, μας φίλεψαν τσίπουρο με ξηρούς καρπούς και μας εξήγησαν πώς παρασκευάζεται στα καζάνια το τσίπουρο. Φεύγοντας, οι περισσότεροι δεν παρέλειψαν να προμηθευτούν λίγο από το εξαιρετικό αυτό γνήσιο Ελληνικό προϊόν.

Φτάνοντας στα Λουτρά Πόζαρ οι  πεζοπόροι  έκαναν μία μικρή διαδρομή (2ώρες) κατά μήκος μιας ρεματιάς μέσα στο ειδικά διαμορφωμένο μονοπάτι που οδηγεί στους καταρράκτες. Στη συνέχεια όλοι μαζί απολαύσαμε το θερμό μπάνιο στις πισίνες των λουτρών, από όπου δεν θέλαμε να ξεκολλήσουμε. Αφού φάγαμε στη μοναδική ταβέρνα που υπάρχει και προμηθευτήκαμε διάφορα τοπικά προϊόντα από τα υπαίθρια μαγαζάκια που υπήρχαν ξεκινήσαμε για την επιστροφή στο  ξενοδοχείο μας.

Τη Κυριακή μετά το πρωινό αναχωρήσαμε  για το καρναβάλι του Πολυγύρου. Οι πεζοπόροι  πραγματοποίησαν μια κυκλική διαδρομή βόρεια του Πολυγύρου στον Προφήτη Ηλία μέχρι τις κεραίες και επιστροφή  (3 ώρες).  Ένα μονοπάτι μέσα στη πυκνή βλάστηση και στα πεύκα με πανέμορφη θέα. Επιστρέφοντας, παρακολουθήσαμε το παραδοσιακό καρναβάλι του Πολυγύρου με διάφορα δρώμενα. Η βραδιά μας έκλεισε με διασκέδαση και χορό σε party masqué στο χώρο του ξενοδοχείου.

Τη Καθαρή Δευτέρα επισκεφτήκαμε το περίφημο καρναβάλι της Νάουσας με τους γενίτσαρους να έχουν βγάλει πλέον τις μάσκες τους και κάναμε κούλουμα στο πανέμορφο  Άγιο Νικόλαο με τα πλούσια νερά του . Στη  συνέχεια κατηφορίσαμε για την Αθήνα κάνοντας  μικρές  στάσεις  για ξεμούδιασμα  και επιστρέψαμε  στη Νίκαια.

Ήταν μια πανέμορφη  εκδρομή με πολύ κέφι που θα μας μείνει αξέχαστη. Σε αυτό συνέβαλαν  ο καλός καιρός , η άριστη οργάνωση  και βέβαια η καλή παρέα.