Τα 2 πρωινά πούλμαν ξεκίνησαν τημ Κυριακή 22 Ιανουαρίου με πάνω από 70 πεζοπόρους στις 7:30 από τη Νίκαια και στις 7:45 από το μετρό Αιγάλεω για Πάρνηθα.

Φτάνοντας στο Κατσιμίδι κοντά στα ανάκτορα του Τατοϊου άρχισε η πεζοπορία μας από το Μακρυχώραφο μέχρι την Σφενδάλη.

Περπατήσαμε σε ένα όμορφο καταπράσινο μονοπάτι ανάμεσα σε κουμαριές και πεύκα με κατεύθυνση προς Βρόκολι

και Παλαιομήλεσι.

Ύστερα από μια 6ωρη κουραστική διαδρομή φτάσαμε στο Σιδηρ. Σταθμό Σφενδάλης

και με το πούλμαν που μας περίμενε φύγαμε για τον Ωρωπό .

Το απογευματινό λεωφορείο , με 41 « περιηγητές », ξεκίνησε, στη 1 το μεσημέρι από τη Νίκαια για το Σχηματάρι, όπου επισκεφθήκαμε το σχετικά πρόσφατα ανακαινισμένο Αρχαιολογικό Μουσείο. Κατεβαίνοντας από το πούλμαν και πριν από την επίσκεψη στο Μουσείο, μοιράστηκαν σε όλους τα κομμάτια της πίτας.

Μετά από λίγο περπάτημα φτάσαμε στο Μουσείο, βγάλαμε τα εισιτήρια και ο φύλακας μας έκανε μια σύντομη εισαγωγή για την ίδρυση και τα εκθέματά του. Προέρχονται, κατά βάση, από νεκροπόλεις της ευρύτερης περιοχής της Τανάγρας. Τα ευρήματα χρονολογούνται από τους προϊστορικούς ως τους πρώτους μεταχριστιανικούς χρόνους και δίνουν πληροφορίες για τους μύθους, τις λατρείες και τις ταφικές πρακτικές της περιοχής.

Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν 2 πήλινες μυκηναϊκές λάρνακες από θαλαμωτούς τάφους, πολλά ειδώλια και αγγεία της ίδιας περιόδου, πολλές επιτύμβιες στήλες και επιγραφές από μεταγενέστερες εποχές, εργαλεία, όπλα, αγάλματα θεών και θνητών, ταφικά κτερίσματα, κοσμήματα κ.ά..

Κάποιοι πρόλαβαν να πιουν κι ένα καφεδάκι σε καφετέρια του χωριού…

Σε παραλιακό κέντρο του Ωρωπού συναντηθήκαμε πεζοπόροι, οι οποίοι είχαν ήδη φτάσει και τακτοποιηθεί,  και « τουρίστες », γύρω στις 15:30,  και πήραμε τις θέσεις μας στα στρογγυλά τραπέζια της τεράστιας αίθουσας.

Η μουσική έπαιζε ήδη και, όταν προχώρησε η ώρα, και είχαμε σχεδόν ολοκληρώσει το γεύμα μας με κύριο πιάτο και επιδόρπιο,

δυνάμωσε και άρχισε το γλέντι  με ωραία τραγούδια, επιλεγμένα από D.J., παραδοσιακά, λαϊκά αλλά και ξένα, στα οποία « αφεθήκαμε » ως την ώρα της αναχώρησης.

Στο μεταξύ κόψαμε και την πίτα του Συλλόγου, με τον Πρόεδρο παρόντα, καθώς και τα περισσότερα μέλη του Δ. Σ., δίνοντας πολλές ευχές για τον νέο χρόνο.

Τιμήσαμε και τον Γιώργο τον Τσιδίμη με ιδιαίτερη αναφορά στην προσφορά του στον Σύλλογό μας.

Ευχαριστημένοι φύγαμε από το κέντρο στις 18.00 περίπου και επιστρέψαμε στη Νίκαια ευχόμενοι να είναι καλή, γεμάτη κι ευλογημένη η νέα χρονιά και να περάσουμε το ίδιο όμορφα και του χρόνου την ίδια μέρα.