×

Προειδοποίηση

JFolder: :files: Η διαδρομή δεν καταλήγει σε φάκελο. Διαδρομή: [ROOT]/images/stories/galleries/2012/ekdromi16.9.12
×

Σημείωση

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder:

Κυριακή 16 του Σεπτέμβρη 2012 πραγματοποιήσαμε μια εξόρμηση στην κοντινή Κορινθία. Ξεκινήσαμε στις 7.30  από τη Νίκαια και κατευθυνθήκαμε προς τη Κόρινθο. Κάναμε  μια στάση για καφεδάκι στον ισθμό της Κορίνθου  και στη συνέχεια προχωρήσαμε προς τα Εξαμίλια. Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και περπατήσαμε στα Όνεια Όρη, ξεκινώντας από την Ανάληψη, μια τοποθεσία κοντά στο χωριό Εξαμίλια.

Η πρώτη ομάδα έκανε μια πορεία 3 ωρών μέσα σε δάσος από πεύκα και σχίνους μέχρι τη Ξυλοκέριζα, ενώ η δεύτερη συνέχισε για άλλες 2 ώρες μέχρι και τα Λουτρά της Ωραίας Ελένης, καταλήγοντας στη θάλασσα.

Το μονοπάτι ήταν καλά σηματοδοτημένο και ακολουθούσε την κορυφογραμμή με φανταστική θέα προς την  Ακροκόρινθο, το  Λουτράκι, το Χιλιομόδι και τις γύρω περιοχές. Περνούσε  δίπλα από στάνες και ελαιόδεντρα και μόνο στο τέλος της διαδρομής, πάνω από τα Λουτρά της Ωραίας Ελένης κοντά στα αρχαία τείχη ενός Πύργου, που μάλλον χρησίμευσε σαν φρυκτωρία , μας δυσκόλεψε λίγο λόγω του σαθρού εδάφους και της απότομης κλίσης του.

Η θέα της θάλασσας από ψηλά πανέμορφη  και καθώς πλησιάζαμε μας καλούσε κοντά της. Τελικά φτάσαμε στη παραλία της Ωραίας Ελένης και πέσαμε στη θάλασσα , όπου απολαύσαμε το μπάνιο μας και ξεκουραστήκαμε. Οι  τουρίστες μας επισκέφτηκαν τη Μονή της Αγίας Τριάδας  και το κάστρο της Ακροκορίνθου και  στη συνέχεια κατευθύνθηκαν και αυτοί στα Λουτρά της Ωραίας Ελένης .

Εδώ γευματίσαμε όλοι μαζί σε ένα ταβερνάκι δίπλα στο κύμα  και κατά τις 6 το απόγευμα φύγαμε για τη Νίκαια.