×

Προειδοποίηση

JFolder: :files: Η διαδρομή δεν καταλήγει σε φάκελο. Διαδρομή: [ROOT]/images/stories/galleries/2013/ekdromi15-18.3.13
×

Σημείωση

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder:

Την  Παρασκευή το πρωί στις 15 Μαρτίου ξεκινήσαμε την 4ημερη εκδρομή της τελευταίας αποκριάς και Καθαρής Δευτέρας για το Καρναβάλι της Κοζάνης και τα Κούλουμα στον Τύρναβο. Παρά τις δυσμενείς προγνώσεις οι καιρικές συνθήκες ήταν καλές. Η μεσημεριανή στάση έγινε στον Αλμυρό στο δρυοδάσοs Κουρί. Προσφέραμε στους 100 περίπου εκδρομείς μας (2 πούλμαν) μεζέδες με συνοδεία κρασιού και τσίπουρου και ύστερα έγινε μια  πεζοπορία μιας ώρας περίπου μέσα στο δάσος.

Στη συνεχεία πήγαμε στην Αγιά. Το ένα γκρουπ έκανε τη διαδρομή Αγιά -Μεγαλόβρυσο και το δεύτερο γκρουπ επισκέφθηκε τα Αμπελάκια. Όλοι μαζί κατευθυνθήκαμε στο ξενοδοχείο μας στον Κορινό, όπου τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτιά μας και, αφού πήραμε το δείπνο μας , πήγαμε για ξεκούραση.

Το Σάββατο 16/3 μέσω Κατερίνης, Ριζωμάτων, Δασκίου και λίμνης Πολυφύτου,  πήγαμε στο Βελβεντό. Η διαδρομή αυτή ήταν δύσκολη και κουραστική, αλλά μας αποζημίωσε με τα παρθένα μέρη της Eλληνικής υπαίθρου που είδαμε.Στο Βελβεντό επισκεφθήκαμε το αξιόλογο και πλούσιο σε εκθέματα Λαογραφικό Μουσείο του και ύστερα πήγαμε στην τοποθεσία του Σκεπασμένου καταρράκτη. Όλοι μαζί είδαμε την ομορφιά που μας  προσφέρει η Φύση απλόχερα και τη ροή του νερού μέσα στο δάσος και το φαράγγι. Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε την περιοχή Τρανόβαλτο Κοζάνης και  τα Μπουχάρια, ένα ακόμα θαύμα της Φύσης. Εδώ υπάρχουν περισσότερες από 20 χωμάτινες κολώνες, σαν καμινάδες, που στέκουν αμετάβλητες στο πέρασμα των χρόνων. Επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο και το βράδι είχαμε ρεβεγιόν με αρκετούς ντυμένους μασκαράδες, όπου η  ορχήστρα και  το κρασί έφεραν κέφι και χορό που κράτησαν μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.

Το μεσημέρι της Κυριακής 17/3 πήγαμε στην Παναγία Σουμελά στο Βέρμιο πρώτα και κατόπιν ξεκινήσαμε για το καρναβάλι τηs Κοζάνης, τους ονομαστούς «Φανούς». Ένα παραδοσιακό Καρναβάλι που συγκεντρώνει πολύ κόσμο. Μετά την παρέλαση των αρμάτων, αργά το απόγευμα, ανάβουν οι Φανοί και συμμετέχει όλος ο κόσμος στα δρώμενα τραγουδώντας, χορεύοντας και πίνοντας κρασί και τσίπουρο μέχρι το πρωί.

Την Καθαρή Δευτέρα πήγαμε στον Τύρναβο για τα Κούλουμα και το «Μπουρανί». Ο καιρός εδώ μας τα χάλασε λίγο, γιατί το μεσημέρι άρχισε να βρέχει και ήταν δύσκολο να πραγματοποιηθούν οι εκδηλώσεις. Με αρκετή καθυστέρηση, λόγω της έντονης κυκλοφοριακής κίνησης, επιστρέψαμε αργά το βράδυ στη Νίκαια.